Наша молода та динамічно розвиваюча команда на ринку більше 2 років.
За цей скромний проміжок часу ми освоїли дюжину сучасних інструментів інтернет-маркетингу
Ось основні з них: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, AmoCRM, Bitrix24, Roistat, Google Tag Manager
У червні 2021 року наше агентство отримало статус Партнера Google
Наші стратегії в маркетингу в першу чергу орієнтовані на ROI (return on investment) - окупність інвестицій. Показує рівень прибутковості / збитковості компанії з урахуванням всіх витрат та маржинальності товарів і послуг.
Якщо немає даних про витрати на забезпечення офісу, оренду, зарплату і так далі, але ви знаєте вкладення в маркетинг, зможете порахувати ROMI (return on marketing investment). Так, маркетологи говорять про ROI, але мають на увазі ROMI.
Показник важливий для прийняття стратегічних рішень.
З його допомогою можна зрозуміти:
Якщо компанія невелика і її цікавить бюджетне рішення питання маркетингу, ми пропонуємо звіти, орієнтовані на ROAS (return on ad spend) - рентабельність витрат на рекламу. Відображає суму доходу на кожен вкладений долар і допомагає оцінити ефективність кампанії, групи, оголошення і навіть ключового слова.
Кожен процес вимагає тестування, і якщо вам хтось відразу ж обіцяє величезні бариші, будьте обережні. Мова цифр ніколи не бреше і тільки тест здатний показати проміжні результати на практиці в звітах. Бажаємо вам рентабельних вкладень в рекламу вашого бізнесу!