Ми налаштовуємо рекламу в Фейсбуці та Інстаграмі так, що вже через 10 годин після старту роботи, Ви отримаєте від 2 до 12 нових заявок.
Ми створимо сторінку, яка буде формувати довіру клієнтів і продавати. На сторінці буде видно ваш бренд, продукція або сервіс у привабливому для потенційного клієнта вигляді.
Ми зробимо для вас корисні візуальні матеріали, які будуть працювати на зростання продажів і на вашу репутацію.
Що входить в наші послуги для сторінки Facebook / Instagram:
Що ми робимо при запуску рекламних кампаній:
Протягом усієї співпраці ми відстежуємо всі формати реклами, аналізуємо цифри і оптимізуємо рекламу. Якщо необхідно, коригуємо стратегію.
Вичавимо максимум з рекламних можливостей для вашого проекту доб'ємося найкращих результатів!
Ми зробимо:
У нас ви можете замовити все комплексно, або тільки рекламу. Будемо раді з вами співпрацювати.
На консультації з фахівцем ви обговорюєте ваш продукт або послугу. Він проаналізує ефективність реклами в вашому бізнесі і зробить попередній прогноз.
Ні, звичайно. Вам же не потрібна кількість передплатників, щоб обігнати когось? Вам потрібні реальні зацікавлені користувачі, які будуть активно взаємодіяти з вашим аккаунтом. Накручені аккаунти тільки шкодять сторінці, створюють видимість успіху на нетривалий час.
Те, що ми НЕ можемо гарантувати, так це зростання залученості і охоплення. (Лайк, звернення в приватні повідомлення, коментарі, і тд.). Це вже безпосередньо залежить від тематики аккаунта і якості контенту.
Точний прогноз можна буде зробити тільки після того, як потестимо рекламну кампанію. Якщо вам кажуть конкретну ціну до проведення тестів, значить перед вами - некомпетентний фахівець.
Вартість реклами в соціальних мережах визначається аукціоном і залежить в середньому від трьох пунктів: (насиченості аукціону, якості тізерів і відгуку аудиторії на цю рекламу). Неможливо спланувати заздалегідь ефективність жодної з цих змінних.
Ціна «продажу» через спільноти не відстежується в принципі. Є кілька непрямих інструментів (наприклад «оффлайн-події Facebook»), але так як в світі невирішена проблема «первинних ключів», ви ніколи не відстежите зв'язок, такий як «вступив в товариство - не проявляв активності - пішов - розповів одному - один поділився з подругою - подруга купила у вашому магазині».
Навіть якщо у вас є дані для аналізу, щоб цей аналіз був справедливим, дані повинні володіти статистичною достовірністю (тобто, їх повинно бути досить).
З огляду на ці всі фактори, ми можемо сказати, що підсумкову вартість можна порахувати тільки пост-фактум.
Працюючи з соцмережами, ми використовуємо їх прямі активи, рекламні кабінети, дані статистики і т.д. Наприклад, Facebook, кожен критерій для таргетування перевіряє декількома способами (місцезнаходження - по геолокації, причому з кількома пристроями одночасно - на підставі карти кліків, інформації профілю, підписок, інтересів найближчих друзів і т.д .; дані про покупки - на підставі даних рекламних кабінетів, пікселів і елементів Facebook на зовнішніх сайтах). Цій інформації можна довіряти, так як наш багаторічний досвід це підтверджує.
Всю роботу ми ведемо з використанням ваших активів - ви даєте нам тимчасові доступи до ваших рекламних кабінетів, сторінок, баз аудиторій ... Тобто в будь-який момент часу ви можете зайти в налаштування і відстежити кожен наш крок.
Ми надаємо звіти, в яких детально пояснюємо з ким, як і чому ми працювали.
Свідченням якості цільової аудиторії буде служити те, чи виконує вона цільові дії (чи погоджується на пропозиції, підписується, купує чи ...). Хіба, це не наочне підтвердження хорошої роботи?
Для цього ви і заповнюєте бриф. Ми задаємо вам додаткові питання, які нам знадобляться для контенту.
Перед розміщенням реклами або контенту в соціальних мережах, ми узгоджуємо його з вами (чи відповідні зображення використані, чи коректно застосовується професійний жаргон, і т.п.).
Якщо мова йде про адміністрування спільнот, ми попросимо вас виділити окрему людину, яка буде на зв'язку з фахівцем і в разі потреби буде допомагати йому з отриманням інформації «зсередини» а, найголовніше - відповідями на питання, в яких ми некомпетентні.
Ми попередньо проводимо аналіз ніші, дивимося конкуренцію, вартість кліка, сайти і рекламу конкурентів. На основі цих даних ми приймаємо рішення про те, чи варто працювати з вашою нішею, чи ні.
У нас вже є великий досвід у різних нішах наших колег і партнерів, на який ми спираємося при оцінці вашого бізнесу.
Ми робимо попередні тести. Ми відкручуємо тестовий рекламний бюджет і дивимося на результат. Умови роботи залежать від сезону, кількості конкурентів, регіону, якості відділу продажів самого клієнта і тд.
Тестування - це не більше ніж вдумливе перебирання найбільш підходящих варіантів досягнення мети з їх подальшою оцінкою. Головне, що воно дає - науковий підхід до реклами і можливість порівнювати, яка саме дорога веде до мети максимально коротким шляхом.
Наприклад, якщо ми тестуємо продукт за допомогою таргетованої реклами, ми використовуємо:
Якщо в результаті прийнятного результату досягти не вдасться - у нас буде перелік варіантів, які не працюють, а також дані для аналізу.
Якщо ж кампанія виявиться успішною - ми легко визначимо, які саме комбінації налаштувань дали найкращий результат і оптимізуємо бюджет, щоб за мінімум грошей отримувати максимум результату. Приблизно за такими ж принципами тестується контент, який викладається в соціальних мережах та інші необхідні активи. Висновок: одиничний випадок залишає вас на волю випадку. Тести створюють контекст даних для аналізу і дозволяють знайти оптимальний варіант реклами або контенту. Тому тести завжди рентабельніше припущень.