ru
       

Впровадження CRM систем

Комплексний підхід до Online продажів

CRM системи це:
01
Одне вікно для обробки замовлень
Надходження замовлень з усіх каналів продажів: сайти, маркетплейси, торговельні майданчики
02
Інтеграція з IP-телефонією
Забезпечує впізнаваність клієнтів при повторних дзвінках. Дає можливість відкривати вікно замовлення
03
Розподіл замовлень
Управління робочих процесів Ваших співробітників. Поділ бізнес процесів в залежності від потреб клієнта
04
Трігери
Своєчасні оповіщення за завданнями співробітникам компанії і зовнішня комунікація з клієнтами
05
Інструменти маркетингу
Розсилка SMS / Email для більш ефективної взаємодії з клієнтами
06
Аналітика
Всебічна аналітика по замовленнях, менеджерам, клієнтам. Облік витрат компанії
   
ТОП 10 проблем, які ми вирішуємо за допомогою CRM

1.
Незрозуміле джерело, звідки надходять замовлення
Рішення: реалізовуємо автоматичне присвоєння каналів надходження заявок від клієнтів.
2.
Немає алгоритму роботи з клієнтом
Рішення: відбудовуємо бізнес процеси, опрацьовуємо воронку продажів.
3.
Втрата контактів клієнта
Рішення: автоматичне створення картки клієнта (замовлення), повідомлення про необроблені ліди.
4.
Немає відповідального на різних етапах угоди
Рішення: чіткий розподіл функціональних обов'язків на замовлення (угоди) між різними групами співробітників.
5.
Скарги від менеджерів на брак часу
Рішення: налаштовуємо звіти про виконану роботу для оцінки реального завантаження співробітника.
6.
Безліч додаткових сервісів
Рішення: інтеграція всіх зовнішніх сервісів з CRM системою для зручної роботи в одному програмному комплексі.
7.
Імовірність крадіжки бази клієнтів
Рішення: налаштовуємо права доступу для кожної групи співробітників.
8.
Керівник повністю залучений в операційну систему.
Рішення: визначаємо точки контролю, і тим самим допомагаємо керівнику менше брати участь у поточних процесах.
9.
Використання великої кількості месенджерів
Рішення: переводимо всі комунікації всередині компанії в СРМ
10.
Завдання поставлені співробітникам губляться
Рішення: створюємо чітку структуру по роботі з завданнями.
Купуючи ліцензії AmoCRM через сертифікованого партнера Ви отримуйте від 1 до 7 місяців в подарунок
+1 місяць в подарунок
При оплаті ліцензії на 6 місяців
+2 місяці в подарунок
При оплаті ліцензії на 8 місяців
+3 місяці в подарунок
При оплаті ліцензії на 10 місяців
+7 місяців в подарунок
При оплаті ліцензії на 18 місяців

Тарифи на ліцензії AmoCRM
Базовий
Ціна на місяць за користувача:
299 грн
Налаштування етапів воронки продажів і мультиворонки
Інтеграція аккаунта з поштою і телефонією
Автоматичний пошук та об'єднання дублів
Розширений
Ціна на місяць за користувача:
599 грн
Автоматична воронка продажів (Digital pipeline)
Обов'язковість заповнення полів угод
Вбудований індекс споживчої лояльності
Професійний
Ціна на місяць за користувача:
899 грн
Digital роздріб - рішення для роздрібної торгівлі та торгівлі
Бекап даних з відправкою архіву на пошту
Моніторинг активності всіх користувачів